Årsrapport Ødsted Jerlev
Fra "Lokalråd. Årsrapport 2020"
Gå til projektet
Vi startede året med et borgermøde den 25.1.2020 i Jerlev med mere end 100 deltagere, hvor Lise Grønbæk fra DGI var behjælpelig med gennemførslen.
I løbet af året kunne vi desværre konstatere at der IKKE kom de ellers lovede 15 lejeboliger til Ødsted hvor Vejle Kommune gerne ville etablere lejeboliger i mindre byer (Vonge, Givskud, Thyregod og Ødsted). Vi har efterfølgende haft møde med borgmester og udvalgsformand for at se hvad vi ellers kunne gøre. Vi arbejder videre med dette.
Vi har også været ind og kommentere en lokalplan i Jerlev, hvor der nu etableres ejer – og lejeboliger – arbejdet er påbegyndt i 2021.
Forårsrengøringen i regi Grønt Forum blev ikke gennemført, men mange lokale har i stedet valgt selv at tage en plastiksæk med når man gik en tur i området – vi er tilmeldt igen i 2021.
Læs mere i årsrapporten nedenfor.
