Bæredygtig beplantning
Fra "Klimaplan Vejle Kommune"
Gå til projektet
Jeg syntes der skal plantes flere frugttræer og buske på offentlige arealer så er der frugt og bær i mange mange år og det vil osse være en god ide med krydderurter og andre flerårige planter der giver mad på bordet
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
