Spring til hovedindhold

BEVAR BUS 8!!!

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Jeg er 16 år og bruger bus 8 hver dag for at komme til Rosborg gymnasium. Vi er flere unge der bruger bussen dagligt og bussen er fyldt. Vi har ventet i flere år på en bus som bus 8, og vi vil blive virkelig kede af hvis den blev fjernet. Denne bus har gjort det muligt for mig at vælge og kunne komme frem til det gymnasium jeg har ønsket mig, uden at jeg er afhængig af mine forældre eller at skulle stå op kl. 5 om morgenen for at være i skole kl. 8.

Jeg håber I kan se hvor essentiel denne bus er for os unge og vores muligheder for at komme til vores uddannelser, arbejde og fritidsaktiviteter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis i fjerner bus 8.

Bevar bus 8!

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået