Bevar busrute 204
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Vi er en familie på 5, som har boet i Gårslev i 16 år.
I den tid er der blevet reduceret meget i busforbindelserne. Nu vil man så helt fjerne muligheden for at kunne tage bussen til Vejle - hvilket virkelig er sørgeligt.
Vores datter tager bussen hver morgen. Hun har fornyeligt oplevet, at bussen har været fyldt på vej til Vejle- og ikke har kunnet tage alle ventende med på strækningen, i perioden med sporarbejder på togbanen.
Resultatet var, at en del kom flere timer for sent i Gymnasiet og andre dukkede slet ikke op.
Gør det ikke svære for de unge at tage til Vejle og uddanne sig.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
