Spring til hovedindhold

Bus 204 skal beholdes

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Bus 204 skal beholdes alene af den grund at den hver eneste morgen er fyldt helt op. Bussen bliver benyttet hver morgen af rigtig mange skolebørn, som også skal benytte bussen på vej hjem om eftermiddagen . Derudover giver det hverken mening at udbygge byen så meget som der bliver gjordt i øjeblikket, hvis man alligevel vælger at fjerne den eneste mulighed der er for at komme ind til storbyen med offentligt transport. Hvem gider så flytte til Gårslev? Det ender bare med at der kommer til at stå tomme huse og husværdien på diverse huse kommer til at falde. Derudover er der også lige blevet brugt penge på nye busstoppesteder ved kirken og sikkert også andre steder, hvorfor vælger man så at fjerne bussen lige efter man har brugt penge på nye busstoppesteder? Der er meget i der her der ikke giver mening, så jeg forstår slet ikke hvordan det overhovedet kan overvejes at bus 204 skal fjernes.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Magnus LarsenAf Magnus Larsen den 14. oktober 2023

Nuværende status

foreslået

Emner

Offentlige tjenester