Spring til hovedindhold

Buslinje 8

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Hvorfor fjerne ruten til Engum? Vi har unge mennesker her, der går på kirkebakkeskolen og derfor bruger linie 8 til og fra skole. Ikke alle er så heldige, at have forældre der kan køre børnene til og fra skole. Særligt i de mørke måneder. Der kørte engang en vinterbus fra Engum til kirkebakkeskolen, men den er også sparet væk!!! Hvis I vil have flere til at bruge den kollektive trafik, hvorfor så spare flere ruter væk, som mange mennesker er afhængige af??

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Anita AlstedAf Anita Alsted den 11. september 2023

Nuværende status

set

Beliggenhed

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri