Buslinje 8
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Hvorfor fjerne ruten til Engum? Vi har unge mennesker her, der går på kirkebakkeskolen og derfor bruger linie 8 til og fra skole. Ikke alle er så heldige, at have forældre der kan køre børnene til og fra skole. Særligt i de mørke måneder. Der kørte engang en vinterbus fra Engum til kirkebakkeskolen, men den er også sparet væk!!! Hvis I vil have flere til at bruge den kollektive trafik, hvorfor så spare flere ruter væk, som mange mennesker er afhængige af??
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Beliggenhed
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq