Busrute 2 Skibet
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Der er flere forringelser ved ændringen af busruten.
De to væsenligste er dog at de stoppesteder i østengård og knabberup nedlægges samt at den ikke længere stopper ved sygehuset.
Hvis I vil have flere til at tage bussen må I simpelthen gøre Jer mere umage!
Kommentarer(1)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Jakob Hollesen
Sendt af:Jakob Hollesen
for 3 år siden
Der kommer jo nok stop på Knabberupvej - alle stop kan ikke nævnes i en køreplan af pladshensyn..
Vi er mange andre der heller ikke har en bus der stopper ved sygehuset, vi må tage på trafikcentret og skifte..
Del
Sendt af
Nuværende status
set
