Spring til hovedindhold

Busrute 3 Grundet

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Efter i mange år at have været uden busforbindelse på Grundet, var det glædeligt med rute 3.

men “Vejle Kommunes” grønne plan rækker åbenbart ikke helt hertil. Mange ved ikke, at der er kommet en busrute 3, og dem der gør, siger opgivende, at det varer ikke længe og tager igen bilen. Hvis Vejle kommune alvorligt ville fremme den kollektive trafik, kunne man jo lave lidt reklame for bussen. Men det er selvfølgelig bedre , at vi tager bilen og sidder i kø nede i byen. Igen bliver folk uden bil, ældre og børn ladt i stikken og et stort boligområde er uden busforbindelse.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Inger AndersenAf Inger Andersen den 12. september 2023

Nuværende status

set