Busrute 8 bevares
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Det er skidt hvis man vælger at sløjfe ruten til en ny bydel med stor befolkningstilvækst. Hvor der kommer til at være flere børn i skole og ungdomsuddannelser der bruger busserne.
at man samtidig havde lovet det to år og sløjfer efter et år, er decideret dumt, og spild af penge når man laver busskure i Tirsbæk Bakker og stoppesteder.
jeg tænker at man med fordel kan have morgen og eftermiddagsafgangene helt til Engum ift skolebørn, samt at man ikke nødvendigvis har 5 stoppesteder i Tirsbæk bakker men fx nøjes med to.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Mobilitet
Offentlige tjenester
