Spring til hovedindhold

Busrute 8 bevares

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Det er skidt hvis man vælger at sløjfe ruten til en ny bydel med stor befolkningstilvækst. Hvor der kommer til at være flere børn i skole og ungdomsuddannelser der bruger busserne.

at man samtidig havde lovet det to år og sløjfer efter et år, er decideret dumt, og spild af penge når man laver busskure i Tirsbæk Bakker og stoppesteder.

jeg tænker at man med fordel kan have morgen og eftermiddagsafgangene helt til Engum ift skolebørn, samt at man ikke nødvendigvis har 5 stoppesteder i Tirsbæk bakker men fx nøjes med to.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

set

Emner

Mobilitet
Offentlige tjenester