Bussen 204
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Hej, jeg er en pige på 16 som bruger bussen hver morgen til skole. Det vil være et stort problem for mig hvis bussen fjernes, da den er en stor del af min hverdag.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
