Spring til hovedindhold

Bussen 204

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Hej, jeg er en pige på 16 som bruger bussen hver morgen til skole. Det vil være et stort problem for mig hvis bussen fjernes, da den er en stor del af min hverdag.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Nuværende status

foreslået