Spring til hovedindhold

De unge i Egtved

Fra "Byvision Egtved"

Gå til projektet

De unge i Egtved har virkelig været aktive i processen i forhold til at melde forslag ind til byvisionen og Egtved Skole er virkelig lykkedes med at få de unge engageret i arbejdet med udviklingen af Egtved.

Jeg håber meget vi kan få en byvision, hvor de unge kan se deres aftryk, så de kan se/lære at det betaler sig at engagere sig.

Forslag: At der formuleres nogle indsatser i byvisionen i samarbejde med de unge i Egtved. Thomas fra skolen vil helt sikkert hjælpe her.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Inger PabstAf Inger Pabst den 28. november 2020

Nuværende status

foreslået