De unge i Egtved
Fra "Byvision Egtved"
Gå til projektet
De unge i Egtved har virkelig været aktive i processen i forhold til at melde forslag ind til byvisionen og Egtved Skole er virkelig lykkedes med at få de unge engageret i arbejdet med udviklingen af Egtved.
Jeg håber meget vi kan få en byvision, hvor de unge kan se deres aftryk, så de kan se/lære at det betaler sig at engagere sig.
Forslag: At der formuleres nogle indsatser i byvisionen i samarbejde med de unge i Egtved. Thomas fra skolen vil helt sikkert hjælpe her.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
