Spring til hovedindhold

Linie 2 bliver droppet

Fra "Ny børne- og ungepolitik"

Gå til projektet

Ældre i vestbyen bliver udelukket. Hver gang jeg/ vi er med bussen til byen er det vestbyen og indtil Nørretorv. Så der mister i lige min 2 kunder. Dem der sidder og finder på sådan en omgang bruger ikke selv Bus.

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Jørgen BrøndAf Jørgen Brønd den 15. september 2023

Nuværende status

foreslået