Linie 2 bliver droppet
Fra "Ny børne- og ungepolitik"
Gå til projektet
Ældre i vestbyen bliver udelukket. Hver gang jeg/ vi er med bussen til byen er det vestbyen og indtil Nørretorv. Så der mister i lige min 2 kunder. Dem der sidder og finder på sådan en omgang bruger ikke selv Bus.
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
