Spring til hovedindhold

Mere lys i Egtved

Fra "Byvision Egtved"

Gå til projektet

Der er flere gå ruter og arealer rundt omkring i Egtved, der mangler lys. Især i vinter perioden er der meget mørkt bla. på banelinjen, omkringværende arealer ved skolestine samt i byparken.

Det vil betyde at vi vil kunne føle os mere trygge og sikre når vi er ude om aftenen.

De parter der skal indvolveres i denne ide vil være teknisk forvaltning i Vejle.

Ide fra Sarah, Viktor og Emma 9. årgang Egtved skole

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Nuværende status

foreslået