Mere lys i Egtved
Fra "Byvision Egtved"
Gå til projektet
Der er flere gå ruter og arealer rundt omkring i Egtved, der mangler lys. Især i vinter perioden er der meget mørkt bla. på banelinjen, omkringværende arealer ved skolestine samt i byparken.
Det vil betyde at vi vil kunne føle os mere trygge og sikre når vi er ude om aftenen.
De parter der skal indvolveres i denne ide vil være teknisk forvaltning i Vejle.
Ide fra Sarah, Viktor og Emma 9. årgang Egtved skole
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
