Nedlæggelse af busrute
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Jeg kan forstå at man påtænker at nedlægge rute 7,som går fra vejle trafik center og op af pedersholmsalle. Det vil ramme rigtig mange borger som bor ned af pedersholmsalle og de side veje der ligger der. Personligt vil jeg også blive ramt,dog mere min datter,der bruger bussen dagligt,for at komme i skole. Jeg brugte også bussen meget,men i valgte at fjerne den rute der kørte ved 6 tiden om morgnen og det var den jeg brugte for at komme på arbejde,så jeg er nu nød til at cykle,hvilke er et problem om vinteren. Jeg kan så se at ruten så overtages af rute 207 og 210,det er selvfølgelig også ok,men der er bare det store problem,at de ruter ikke køre i weekenden. Så hvad vil i så havde vi skal gøre. Der er da også mange dårlig gående,der bruger bussen og de vil da ikke kunne gå helt op på koldingvej for at tage rute 4. Jeg håber virkelig i har alt det med i jeres overvejelser, da jeg altid synes der er mange med rute 7. Så forstår ikke hvorfor det skulle være en god ide, at nedlægge rute 7.
