Spring til hovedindhold

Nedlæggelse af rute 204

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

I forbindelse med servicering med frokost og kaffe til Bente,som har valgt at bruge denne smukke dag på efterårsklipning af Vejle kommunes stier omkring Høll og Pindvej, blev jeg grebet af områdets skønhed på en efterårsdag. Desværre bliver muligheden for at opleve området med offentlig transport både hverdage og weekender stoppet efter 2024.

i kommunens begrundelse kaldes det nytænkning.

Jeg vedhæfter et par billeder fra Mørkholt, Hvidbjerg og Høll, som jeg håber vil få folk ud i området evt stadig med offentlig trafik på linie 204.

Venlig hilsen

Niels Weibel

Desværre kunne jeg kun vælge et billede, men sætter nogle flere på facebook

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Bente WeibelAf Bente Weibel den 18. oktober 2023

Nuværende status

foreslået