Spring til hovedindhold

Rute 2 bus

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Det er en dårlig idé at sende rute 2 ind på bommerhavevej. Det er for smal og kurvet en vej med dårlige oversigtsforhold for cyklister. Der kommer til at opstå farlige situationer.

Kommentarer(2)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Johnny Madsen
Sendt af:Johnny Madsen
for 3 år siden
Helt enig. Der er heller ikke noget fortorv.
    Helt enig. bommerhavevej skal krydses af skolebørn og der er i forvejen enormt dårligt udsyn og vejen er alt for smal

      Del

      Sendt af

      Nuværende status

      set

      Emner

      Mobilitet