Rute 2 bus
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Det er en dårlig idé at sende rute 2 ind på bommerhavevej. Det er for smal og kurvet en vej med dårlige oversigtsforhold for cyklister. Der kommer til at opstå farlige situationer.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af Johnny Madsen
Sendt af:Johnny Madsen
for 3 år siden
Helt enig. Der er heller ikke noget fortorv.
Profil af Kristina Thomsen
Sendt af:Kristina Thomsen
for 3 år siden
Helt enig. bommerhavevej skal krydses af skolebørn og der er i forvejen enormt dårligt udsyn og vejen er alt for smal
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Mobilitet
