Rute 8 - Tirsbæk bakker
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Jeg synes ikke rute skal lægges om. Da det pt. er den eneste rute som dækker Tirsbæk Bakker/Engum, det gør at de unge mennesker kan tage bussen ned til deres uddannelse. Busruten er først lige opstartet, man kan derfor ikke allerede vurdere om den skal lægges om.
Kommentarer(2)
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Profil af nashwan shafee
Sendt af:nashwan shafee
for 3 år siden
Jeg synes heller ikke den skal lægges om.
Profil af nashwan shafee
Sendt af:nashwan shafee
for 3 år siden
Mine børn bruger rute 8 til skolen. Vi håber den bliver ved med at være der.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
