Spring til hovedindhold

Søbad ved Skærsø

Fra "Byvision Egtved"

Gå til projektet

Jeg drømmer om, at Skærsø kan udvikles til et søbad. Her mødes man til en kold dukkeret en varm sommerdag.

Her mødes de unge mennesker en varm sommeraften og springer i det rene vand.

Ved søen er der et pænt toilet, shelters, borde, bænke og steder til bål.

Kommentarer(1)

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Seneste kommentarer er indlæst.
Der var engang et ishus der, noget lignnende og måske en mulighed for at tage et udebad og skifte tøj samt flere bænke/borde/grill kunne gøre at man ikke bare tager en dukkert men bliver der lidt længere.

    Del

    Sendt af

    Profil af Inger PabstAf Inger Pabst den 3. oktober 2020

    Nuværende status

    foreslået