Spring til hovedindhold

Stikord fra Gruppe L, byvisionsmøde

Fra "Byvision Egtved"

Gå til projektet

- Bronzealdertema er fint som turistemne, men det er ikke et sted man vil flytte efter

- Natur og fællesskab – fælles i naturen – det var de alle enige om

- Egtved skal være en god by at bo og være aktiv i. Hvordan kan byen blive bedre til at byde nye borgere velkommen til og ind i foreningslivet.

- Der er meget fokus på indkørslerne til Egtved, som er triste og ikke imødekommende. Meget trafik af turister mod Billund, der ikke oplever Egtved fra den bedste side

- Søndergade og Dalgade særligt nævnt. Kan man skabe fællesskab om byfornyelsesprojekter?

- Kan man gøre noget ved trafiksikkerheden på de veje?

- Aftensang er til gengæld spærret af, så ingen turister ”finder derind”

- Turisme – glamping, autocampere, wayfinding – kunne være det, der bygger noget ovenpå naturbyen.. 

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Nuværende status

foreslået