Bær og frugt
From "Kommuneplan 2025-2037"
Go to the project

Jeg drømmer om bærbuske og frugttræer, som vi alle kan have glæde af. Betty Sørensen Parken som eksempel.
i forbindelse m tour de France blev der plantet mange stauder i byen. Jeg drømmer om flere.
Forskønnelse, smukt til øje og hjerte. Godt for biodiversiteten. Fællesskab der sylter blommer, laver æblemost, marmelade, smoothies af bær og hvad kreative sjæle nu finder på. Tilbage til at lave mad af lokale råvarer. Brug plænerne til haver, køkkenhaver…
ja sikkert noget bøvl med nedfaldsfrugt.
Men Vejle m Vilje kan regne den ud. ❤️
Kh Annette Mikkelsen
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
proposed
Tags
Green transition
Nature and biodiversity
Sustainable development
