Skip to main content
Vejle Municipality Home

Bedre cykel forhold i nørremarken

From "Cykelforhold i Vejle"

Go to the project

Vi tager turen fra det gamle nørremarken og til modsatte side af horsensvej dagligt, både til Lukasskolen og til indkøb.

Men der er ingen cykelstier på den østlige side af horsensvej, og det er ikke optimalt at komme igennem området. Det har også en betydning at der kan holde mange biler parkeret langs vejene.

Derudover er det dejligt, at der er tunnellen under horsensvej, men der er flere problematikker med den. Der er for smalt til at komme igennem med cykeltasker eller ladcykel, og når man kommer op på moldevej, kommer man meget brat ned på vejen, hvor bilerne kommer fra et stort kryds. Modsat retning er det også svært at komme til tunnellen.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle

Share

Posted by

Current status

viewed