Bedre cykel forhold i nørremarken
From "Cykelforhold i Vejle"
Go to the project
Vi tager turen fra det gamle nørremarken og til modsatte side af horsensvej dagligt, både til Lukasskolen og til indkøb.
Men der er ingen cykelstier på den østlige side af horsensvej, og det er ikke optimalt at komme igennem området. Det har også en betydning at der kan holde mange biler parkeret langs vejene.
Derudover er det dejligt, at der er tunnellen under horsensvej, men der er flere problematikker med den. Der er for smalt til at komme igennem med cykeltasker eller ladcykel, og når man kommer op på moldevej, kommer man meget brat ned på vejen, hvor bilerne kommer fra et stort kryds. Modsat retning er det også svært at komme til tunnellen.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle
Share
Posted by
Current status
viewed
