Bevar rute 16
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Istedet for at nedlægge rute 16 og erstatte den med rute 6, syntes jeg man burde beholde rute 16 som den er men stadig få rute seks op til planetbyen som der er med i den nyeplan, på den måde laver man det mere attraktivt at tage bussen, simpelhent bare fordi man kan komme flere steder hen i midtbyen.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
