Bus Rute 4 gennem Løget Center
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Vi er MANGE ældre og handicappede, samt unge studerende og mindre skole elever som bruger bussen her ude i løget center/by, hvis ruten omlægges til ikke længere at køre igennem centeret så fratages mange af os vores frihed og vores mulighed for at omgås, vi vil derfor blive “fanget” og låst “inde” i løget uden mulighed for at transportere os andre steder hen, i siger i vil have flere over i offentlig trafik men når i fjerner adgangen for dem af os som ikke bor inde i centrum eller tæt ved bymidten så tvinger i os ud af offentlig trafik og hen i biler som forurener og giver være luftkvalitet
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
Tags
Sustainable development
Mobility
Social inclusion
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq