Bus rute 8. Tirsbæk bakker
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Vi bruger bus nr 8 til og fra skole hver dag. Og ned i byen i weekenden. Det er grotesk og frygteligt hvis i aflyser denne rute.
vores den mindste skal bruge den bus når han skal begynde i skole ( i Engnum ) som er den nærmeate skole.
og Det er også den ENESTE bus der køre herude i området.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
Tags
Public services
