Bus rute nr. 2
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Det er mig helt uforståeligt, at man vil nedlægge stoppestedet ved Ådslsvej, hvor der allerede er etableret fortov på begge sider af vejen plus et fodgængerfelt.
Istedet vil man sende bl.a. skolebørn 700meter ned til Kølholt af en meget befærdet Vardevej i vejgrøften, da der her IKKE er etableret fortov ej heller fodgængerfelt. For mig er dette meget uforsvarligt.
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Jakob Hollesen
Posted by:Jakob Hollesen
3 years ago
Der kommer nok stoppesteder på Knabberupvej bla. ved Bygvænget. Alle stop kan ikke nævnes i en køreplan af pladshensyn.
Share
Posted by
Current status
viewed
