Skip to main content
Vejle Municipality Home

Busrute 204

From "Gentænkning af den kollektive trafik"

Go to the project

Jeg er uforstående overfor, hvordan man kan vælge at ændre på busafgange, hvor argumentationen er at der er for lidt der tager ruten. Jeg selv tager rute 204 2 gange dagligt og oplever hver dag at bussen bliver stort set fyldt op. Det er i forvejen svært at komme til og fra i de små byer, og jeg mener bestemt det også modstrider ønsket om at flere benytter sig af den kollektive trafik. Fjerner man yderligere flere afgange, kommer til at betyde at flere vil ende med at investerer i biler eller være nødt til at sige jobs og andet, for at få ens hverdag til at gå op.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Share

Current status

viewed