Busrute 204 Vejle - Fredericia
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
med planen om og nedlægge kørslen igennem Gårslev, Hvidbjerg, Høll og Fredericia bliver folk nødsaget til og købe en bil, så man kan komne til og fra arbejde. Feks Fredericia til Gårslev.
Det kan da ikke være en god ide, i forhold til den grønne omstilling.
venlig hilsen
Jan Jensen
Teknisk serviceleder
Gårslev skole
Comments(5)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Dan Skjerning
Posted by:Dan Skjerning
3 years ago
Helt rigtigt Jan. Skolen og bhv kan heller ikke længere komme på tur, da der ikke er nogen bus og leje af bis er alt for dyrt
Profile of Jan Jensen
Posted by:Jan Jensen
3 years ago
Hej Thomas
Det er vi helt enig om.
Tror nu også Fredericia kommune pt. er med til og betale.
Profile of Dan Skjerning
Posted by:Dan Skjerning
3 years ago
@Jan Jensen Fredericia betaler ikke og de penge regionen betaler 300000 forsvinder
Profile of thomas hove mikkelsen
Posted by:thomas hove mikkelsen
3 years ago
så skal fredericia kommune betale mere så det ikke er vejle kommune der betaler hele gildet
Profile of Dan Skjerning
Posted by:Dan Skjerning
3 years ago
@thomas hove mikkelsen Fredericia har aldrig betalt. Det gør regionen og de penge forsvinder når man ikke længere har 204
Share
Posted by
Current status
viewed
