cykelstier
From "Grønt tillæg til mobilitetsplan"
Go to the project
Hvis i skal have flere til, at tage cyklen er det meget nødvendigt, med mange cykelstier. Det er også et problem, at vejene er dårlige, vi bor jo ikke alle i Vejle. Bivejene er så dårlige , og små, der er ikke plads til at komme forbi hinanden. Det er meget ubehageligt, når man møder de store landbrugsmaskiner, i bilen eller på cykel.
Så kom nu med flere cykelstier.
Venlig hilsen Elisabeth
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
Tags
Mobility
