Skip to main content
Vejle Municipality Home

Dejligt med længere drejebane mod havnen

From "Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet"

Go to the project

Jeg syntes det ville være dejligt med længere drejebane mod havnen, tit holder der biler i banen og forhindre biler der skal til centrum. Så jeg syntes det er helt fint. 👍

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet. You can no longer react to ideas in Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet

Share

Posted by

Current status

proposed