Dejligt med længere drejebane mod havnen
From "Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet"
Go to the project
Jeg syntes det ville være dejligt med længere drejebane mod havnen, tit holder der biler i banen og forhindre biler der skal til centrum. Så jeg syntes det er helt fint. 👍
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet. You can no longer react to ideas in Prøveforbud mod venstresving i stadionområdet
Share
Posted by
Current status
proposed
