Forretninger i Nørremarkscenteret
From "Udvikling af Nørremarkscenteret"
Go to the project
Kan se rigtig mange foreslår butikker, men det kan en byplan jo ikke bestemme. Det er jo de enkelte næringsdrivende der i den sidste ende bestemmer om de vil åbne en butik/ liberalt erhverv. Der har jo gennem årene været masser af muligheder for at etablere sig. Det er jo ikke sket.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
