Forskønnelse af området over for Brugsen
From "Landsbyvision for Ødsted og Jerlev"
Go to the project
Jeg kan se der er nogle virksomheder i bygningerne over for Brugsen, men jeg synes det ser lidt forladt/misvedligeholdt/… ud og giver er lidt sølle indtryk - kunne der samarbejdes med ejerne om at forskønne facaderne…
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Lisbeth Gaardhøj
Posted by:Lisbeth Gaardhøj
2 years ago
Der er så hyggeligt omkring tommelisedammen og fint ovre ved dagli´Brugsen, så tænker også at det burde være muligt at forskønne bygningerne, se bare siloen ved grusgraven og kunne ønske at bygningerne kunne bruges til det andre formål, ex. et mødested til krea, a la spinderi hallerne. måske en café.
der kunne evt. være plads til en cykelsmed, evt. med udlejning, da vi ligger lige oven for Vingsted og Bindeballestien, hvor mange cykler.
Share
Posted by
Current status
proposed
