King George
From "Udvikling af Nørremarkscenteret"
Go to the project
Vil gerne have at King George åbner det samme sted igen det var et hyggeligt sted at komme jeg ved alle de stam kunder der kom der savner stedet rigtig meget og ved de håber på det kan Åben igen
Det er min idé til det der oppe i det samme lokale som det altid lå
Hilsen Frank lyager Pedersen
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
