Skip to main content
Vejle Municipality Home

King George

From "Udvikling af Nørremarkscenteret"

Go to the project

Vil gerne have at King George åbner det samme sted igen det var et hyggeligt sted at komme jeg ved alle de stam kunder der kom der savner stedet rigtig meget og ved de håber på det kan Åben igen

Det er min idé til det der oppe i det samme lokale som det altid lå

Hilsen Frank lyager Pedersen

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Share

Posted by

Current status

viewed