Linje 1 ankomst midtby om morgenen
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Linje 1 ankommer til banegården, midtbyen, få minutter i 8. Det er lige akkurat for sent til, at man kan nå i skolen til kl. 8 på Sct. Norbert. Så vi er desværre nødt til at cykle i skole.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
