Naturskolen Søballegård
From "Din idé til Vejle Ådal"
Go to the project

Engang var der liv og glade dage på Søballegård. Der var altid skolebørn på gården. Her blev de undervist i hvordan vi passer på naturen.
I dag er det Naturstyrelsen der ejer og driver stedet, men der kommer ikke nær så mange børn som tidligere. Er der fordi skolerne ikke har penge til busser eller hvorfor prioriteres det ikke?
Forslag om, at folkeskolerne i Vejle Kommune indtænker besøg på Søballegård ind i undervisningen, så børnene oplever den dejlige natur i Ådalen samtidig med de lærer om, hvordan vi passer på naturen.
Comments
Commenting in this project is currently disabled.
Total likes: 5, total dislikes: 0
. Reacting is currently not enabled for this project. Reacting is currently not enabled for this project
Share
Posted by
Current status
proposed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq