Skip to main content
Vejle Municipality Home

Nedlæggelse af linje 16 bussen til Uhrhøj

From "Gentænkning af den kollektive trafik"

Go to the project

Hej.

Jeg har lige lidt på hjerte ang. nedlæggelsen af bus 16 til Uhrhøj. Jeg forstår ikke, hvordan i synes det ville være en god ide. 

At i vælger at prioritere den “nye” del af Uhrhøj, det synes jeg og mange andre beboere rundt omkring på Uhrhøj er en virkelig dårlig ide. Jeg tager bussen til arbejde, hverdag som mange andre gør, som ikke har bil. Det gør de børn også som ikke kan få deres forældre til at kører dem i skole. 

Busruten som den er nu, for ALLE på Uhrhøj med, den er i den “gamle” del og i den “nye” del af Uhrhøj. 

Den busrute som i har valgt, der skal erstatte den nuværende busrute, giver ikke nogen mening for folk på Uhrhøj. I har valgt den skal kører på en vej, som er gået i stykker flere gang grundet regn og uvejr.

Jeg synes virkelig i burde tænke jer godt om, om det virkelig er en god ide. For med denne nye rute afskaffer i både børn, unge og ældre som skal ned i byen.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Share

Posted by

Current status

viewed

Tags

Work, economy and tourism
Education and youth
Public services
Other

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri