Skip to main content
Vejle Municipality Home

Optimere Genbrug

From "Grønt tillæg til mobilitetsplan"

Go to the project

Jeg er pensioneret maskinmester, og har set lidt af hver her i verden, og konklusionen må være, at vi er nødt til at bruge de resourcer vi har her i verden lidt bedre end det vi gør, både med hensyn til vor energiforsyning, som vi er meget afhængig af, og ej at forglemme det affald vi smider ud.

Hvis vi ikke tager denne opgave op får vi anderledes problemer, som vi i den senere tid har set eksempler på.

Politikerne er i de sidste 40 år blevet advaret, men der er ikke sket noget før de er begyndt at se nogle af følgerne af den manglende handling.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Share

Posted by

Current status

viewed