Skip to main content
Vejle Municipality Home

Pederholms alle

From "Cykelforhold i Vejle"

Go to the project

Det er super farligt at cykle på pedersholm alle, for skolebørn og alle andre. Lastbiler tager vejen for at undgå byen; folk kører som idioter for at undgå bump og fordi vejen er for bred. Vejen bliver brugt som raserbane. Der er ingen cykelsti, men en markeret rød stribe, for folk alligevel parkere på, så cyklister skal ud på vejen. Det medfører at folk cykler på fortorvet - så skal vi andre ud på vejen. Utrolig mange farlige situationer.

men så tager jeg da bare bilen - det samme gør de fleste andre.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle

Share

Current status

viewed