Rute 2 - fortsat ad Fuglevej
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
Rute 2 bør fortsat køre ad Fuglevej og ikke ad Knabberupvej på den sidste strækning.
F.eks morgenbussen kl 7.30 mod Trafikcenteret - her står rigtig mange på de 2 stoppesteder på Fuglevej. Det burde kunne ses ud fra data fra rejsekortet.
Endvidere vil det ikke være optimalt trafiksikkerhedsmæssigt at passagerer skal gå til stoppesteder ad strækningen Knabberupvej, fra Fuglevej indtil den møder Vardevej, da strækningen er uden fortov
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
viewed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq