Rute 204.
From "Gentænkning af den kollektive trafik"
Go to the project
For over 9 år siden flyttede min mand og jeg til Gårslev. På dette tidspunkt var jeg gravid med vores første barn. Vi har valgt Gårslev da her findes både børnehave, skole og den kollektiv trafik. Det var vigtig for os at vores børn kam være selvstændig, når de skal videre på uddannelse.
Jeg er så ked af at man overhovedet overvejer at fjerne den kollektive trafik til Vejle.
Hvordan skal børnene så kunne komme på ungdomsuddannelse? Hvad med fritidsaktiviteter? Kan de ikke blive hos venner efter skolen, da de kan ikke komme hjem bagefter? Skal vores børn isoleres og blive ensom?
Gårslev er en by i udvikling - mange solgte grunde, huse sælges hurtigt og elevtallet på den lokale skole stiger. Der skal byges 70 rækkehuse snart
Gørslev blive mindre attraktive. Folk vil overveje at flytte og det er synd, især for vores børn.
