Skip to main content
Vejle Municipality Home

Sådan kan man også affolke byen

From "Grønt tillæg til mobilitetsplan"

Go to the project

Fatter ikke den slags idioti der skal til for at foreslå at biler ikke må køre ind igennem byen... og hey om sommeren er der måske 100 cyklister i byen, og ja om vinteren 10, så fedt at vi nu alle skal til at have længere på arbejde, til at holde i kø, og tilmed se på hvordan at vores huse bliver mindre værd...


Håber at kommunen er klar til milliarder i erstatning

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Share

Current status

viewed