Skaterpark
From "Strategisk Landsbyplan Vandel"
Go to the project
Der er rigtig mange børn i byen som er glade for at køre på løbehjul, rulleskøjter, skateboard osv.
Det kunne også gøre det mere attraktivt for børnefamilier, og hvis man placerer den i nærheden af skolen, kan den benyttes i skole/SFO-tid.
Den bane der er i Jelling har en god størrelse, og der er en del børnefamilier fra Vandel der jævnligt kører til Jelling og benytter den.
Comments(4)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Kristian Bøtkjær
Posted by:Kristian Bøtkjær
6 years ago
Super god ide
Profile of Marianne BJ
Posted by:Marianne BJ
6 years ago
Det er det absolut bedste forslag der har været oppe til nu.👍💪🏼
Det har længe været meget brugt af de unge i mange aldre at stå på noget med hjul..
Ingen tvivl om at det vil blive et kæmpe hit for de unge ( og lidt ældre 😉 )
Det vil uden tvivl kunne få en del fra byerne omkring, samt turister til at slå vejen forbi.. 😊👍
Projektet har vores støtte 🤩
Profile of Berit Kristensen
Posted by:Berit Kristensen
6 years ago
Vi synes det er en rigtig god ide at få sådan en park i Vandel.
Især nu hvor vi skal sætte alle sejl ind for at bevare vores by og få flere børnefamilier til.
Jeg er sikker på at især mange børn i byen vil elske det da mange tager udbyens for at komme til en skatepark.
Profile of Michelle Wedel
Posted by:Michelle Wedel
6 years ago
Det synes jeg bare er en rigtig fin ide, især nu hvor skolen har fået 2 år mere. Så er det om at sætte alle sejl ind. Og uanset hvad så er der mange børn i Vandel der ville elske sådan et sted. Vi ser at mtb banen er godt brugt. Men en skatepark. Der er bare mulighed for mange flere brugere ⭐️
Share
Posted by
Current status
proposed
