smal trafikeret gade
From "Cykelforhold i Vejle"
Go to the project
Kommer man fra Søndermarken og skal ned på Boulevarden/Campus m.m., cykler man ad Gammel Ribevej. I myldretiden er denne meget trafikeret, og der er ikke plads til cyklister. Man vælger derfor ofte fortovet, som heller ikke er særlig bredt!
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Total likes: 3, total dislikes: 0
. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle. You can no longer react to ideas in Cykelforhold i Vejle
Share
Posted by
Current status
viewed
