Søbad ved Skærsø
From "Byvision Egtved"
Go to the project

Jeg drømmer om, at Skærsø kan udvikles til et søbad. Her mødes man til en kold dukkeret en varm sommerdag.
Her mødes de unge mennesker en varm sommeraften og springer i det rene vand.
Ved søen er der et pænt toilet, shelters, borde, bænke og steder til bål.
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Hans Jørgen Kloster Klein
Posted by:Hans Jørgen Kloster Klein
6 years ago
Der var engang et ishus der, noget lignnende og måske en mulighed for at tage et udebad og skifte tøj samt flere bænke/borde/grill kunne gøre at man ikke bare tager en dukkert men bliver der lidt længere.
Share
Posted by
Current status
proposed
