Tema 1: Natur og forbindelser
From "Grejs Landsbyvision"
Go to the project

Hvordan kommer vi ud i naturen?
Er naturoplevelserne gode nok?
Hvordan kommunikerer vi naturen?
Hvem kan og vil bruge naturen?
Er naturoplevelserne forbundet?
Kan vi gøre oplevelserne bedre?
Hvilke udfordringer og muligheder ser vi?
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Share
Posted by
Current status
proposed
