Tema: Hvor er byens potentielle mødesteder, og hvad gør mødestedet attraktivt?
From "Strategisk Landsbyplan Vandel"
Go to the project

Tema: Hvor er byens potentielle mødesteder, og hvad gør mødestedet attraktivt?
Comments(4)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Louise Uhre Ambeck
Posted by:Louise Uhre Ambeck
6 years ago
-Kunne vi evt. sætte noget lys af en art op ved vikingehytten på hjertestien, så de unge mennesker kan se noget når de fester? Bare lidt, ikke store gade-lampe-ting.
Profile of Kristian Bøtkjær
Posted by:Kristian Bøtkjær
6 years ago
@Louise Uhre Ambeck jeg synes at det kunne være rigtigt fedt hvis der blev sat lys op langs hele stien fra vestbanevej og ud til vandel park. bare måske i 40-50 cm højde.
Profile of Mette Jensen
Posted by:Mette Jensen
6 years ago
Kunne man evt. lave et mødested omkring hallen og skolen. Gøre det lidt mere hyggeligt og indbydende
Profile of Kristian Bøtkjær
Posted by:Kristian Bøtkjær
6 years ago
@Mette Jensen god ide. jeg tænker faktisk at det ville give godmening at der blev lavet noget mere miljø mellem den trå legeplads og tennisanlægget og skolen.. evt nogle flere borde man kunne sætte sig op til, og så med en hoppepude til at lave sidste finish
Share
Posted by
Current status
proposed
