Tema: Hvordan skaber vi en smukkere by?
From "Strategisk Landsbyplan Vandel"
Go to the project

Tema: Hvordan skaber vi en smukkere by?
Comments(3)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Kristian Bøtkjær
Posted by:Kristian Bøtkjær
6 years ago
helt korrekt Henrik. Nu vandrer jeg en del i byen her for tiden og kan se at det er blevet meget bedre. flere steder er kommunen også begyndt at skifte knækkede fortovsfliser, så det går jo i den rigtige retning.
Profile of Henrik Søndergaard
Posted by:Henrik Søndergaard
6 years ago
Det ville være dejligt hvis man kunne bruge HELE fortovet (specielt for dem med barnevogn når det bliver rigtigt vinter)
HVORFOR klipper vi ikke hæk??? Hvorfor klipper ikke hækken ind til fortovskanten???
Profile of Michelle Wedel
Posted by:Michelle Wedel
6 years ago
Ved blandt andet at “feje for egen dør” vi skal sørge for at vores huse og udendørs arealer er pæne og ryddelige
En smuk by er en by i brug, så ved at bruge byen, hallen, legepladserne, den smukke Natur
Share
Posted by
Current status
proposed
