Skip to main content
Vejle Municipality Home

Tema: Hvordan skaber vi en smukkere by?

From "Strategisk Landsbyplan Vandel"

Go to the project

Tema: Hvordan skaber vi en smukkere by?

Comments(3)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
helt korrekt Henrik. Nu vandrer jeg en del i byen her for tiden og kan se at det er blevet meget bedre. flere steder er kommunen også begyndt at skifte knækkede fortovsfliser, så det går jo i den rigtige retning.
  • 1 like
Det ville være dejligt hvis man kunne bruge HELE fortovet (specielt for dem med barnevogn når det bliver rigtigt vinter) HVORFOR klipper vi ikke hæk??? Hvorfor klipper ikke hækken ind til fortovskanten???
Ved blandt andet at “feje for egen dør” vi skal sørge for at vores huse og udendørs arealer er pæne og ryddelige En smuk by er en by i brug, så ved at bruge byen, hallen, legepladserne, den smukke Natur
  • 3 likes

Share

Current status

proposed