Tema: Hvordan tiltrækker vi nye beboere?
From "Strategisk Landsbyplan Vandel"
Go to the project

Tema: Hvordan tiltrækker vi nye beboere?
Comments(3)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Daniel Kaas - Hansen
Posted by:Daniel Kaas - Hansen
6 years ago
Jeg vil enormt gerne flytte til Vandel, håber der åbner sig flere muligheder for at leje sig ind i et rækkehus eller lign. Måske det ville være en ide at arbejde med ideer om at etablere et boligområde i byen, eventuelt med en boligforening som kan administrer lejeboliger.
Det ville ihvertfald give mulighed for at få flere til byen.
Profile of Kristian Bøtkjær
Posted by:Kristian Bøtkjær
6 years ago
Dertil kan også nævnes at vi har rigtig mange smukke naturruter man kan vandre på, og MTB ruter der grænser op til vores By. Adgang til næsten egen grusgrav og en Borgerforening der laver arrangementer for byen Børn.
Profile of Henrik Søndergaard
Posted by:Henrik Søndergaard
6 years ago
vi skal gøre opmærksom på hvad der er godt ved at bo i Vandel. Vi skal promovere os til især Billund siden, da Vandel ikke ligger længere væk fra Billund Centrum end de nye kvarterer i Billund.
Vi er i gåafstand til skov
Vi har en god og velholdt Hjertesti
Vi har en super aktivitetssti, som altid er velholdt og brugbar.
Vi har en velfungerende Idrætsforening med mange specialafdelinger.
Vi har en rigtig god Idrætshal med en helt fantastisk klatrevæg
Vi har skole, børnehave og dagligvarebutik og meget meget mere
Share
Posted by
Current status
proposed
