Bynært med sociale samværsmuligheder
Fra "Deltag i debatten og del din viden og ideer!"
Gå til projektet
Jeg drømmer om et Tiny House som ligger så bynært at jeg kan undvære bil. Der må gerne være et fælleshus så man kan lave sociale arrangementer med familie/venner/ beboerne imellem. Bynært også så man kan gå i byen og spise og opleve med sine nære.
inspireret af den nye bydel i Ringkøbing er det en fantastisk ide med fælles områder med frugt, grønt, krydderurter m.m.. Dels fremmer det økologi, det er smukt og smart at bruge spiselige buske/træer. Da man kan bo billigt kunne en del af fællesudgiften være til optimal pasning af sådanne områder
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
foreslået
