Nedlæggelse af Rute 204
Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"
Gå til projektet
Endnu en gang er det Vejles “yderområder” der skal holdes udenfor.
Aldrig har jeg kunnet bruge linie 204 pga for få afgange, og for tidlige aftenafgange fra Fredericia. Men nu er det helt slut. Øv, øv.
Jeg har altid været ked af at Børkop blev stemt til Vejle kommune. Vi har aldrig været vejlensere.
Staten vil have flere til at køre offentlig, men det gøres ikke ved at nedlægge ruten.
Flere fredericianere har måtte sælge deres sommerhus, da de ikke længere har mulighed for at bruge rute 204.
mvh
Gert Jensen
Kommentarer
Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.
Del
Sendt af
Nuværende status
set
Emner
Offentlige tjenester
