Spring til hovedindhold

Nedlæggelse af Rute 204

Fra "Gentænkning af den kollektive trafik"

Gå til projektet

Endnu en gang er det Vejles “yderområder” der skal holdes udenfor.

Aldrig har jeg kunnet bruge linie 204 pga for få afgange, og for tidlige aftenafgange fra Fredericia. Men nu er det helt slut. Øv, øv.

Jeg har altid været ked af at Børkop blev stemt til Vejle kommune. Vi har aldrig været vejlensere.

Staten vil have flere til at køre offentlig, men det gøres ikke ved at nedlægge ruten.

Flere fredericianere har måtte sælge deres sommerhus, da de ikke længere har mulighed for at bruge rute 204.

mvh

Gert Jensen

Kommentarer

Det er ikke muligt at kommentere, fordi dette projekt i øjeblikket ikke er aktivt.

Del

Sendt af

Profil af Gert JensenAf Gert Jensen den 28. september 2023

Nuværende status

set

Emner

Offentlige tjenester